Medarbejdere

Jesper Baun Mortensen

Jesper Baun Mortensen
Direktør og partner

Jesper har med over 15 års ledelses erfaring indenfor markedsanalyse arbejdet på begge sider af bordet – senest som for ansvarlig for CR forretningen hos Nielsen. Jesper har stor erfaring indenfor bl.a. strategisk rådgivning, shopper adfærd og branding. Jesper er uddannet Cand. merc. i afsætningsøkonomi.

Medarbejder Kristian Nørgaard Jensen

Kristian Nørgaard Jensen
Managing partner

Kristian har over 15 års erfaring indenfor markedsanalyse og har primært haft sit fokus på sparring og rådgivning af kunder inden for FMCG, detailhandel og serviceområderne. Med baggrund i en stor ledelses- og kundeerfaring er Kristian vant til at begå sig på både taktisk og strategisk niveau, og har lang erfaring med at få resultaterne til at leve hos kunderne. Kristian er uddannet Cand. Merc. i afsætning.

Trine Wonsild

Trine Wonsild
Research Manager og partner

Trine har 13 års erfaring inden for markedsanalyse hos Nielsen som Research Executive/Research Team Manager. Trine har en HD i afsætning og hendes ekspertise ligger inden for kvantitative analyser – både mindre og større globale undersøgelser. Eksempler på områder Trine især har fokus på er shopper studier, Usage & Attitude studier og produkt/koncept tests

Untitled design

Mia Roepstorff
Senior research consultant

Mia har 14 års erfaring med markedsanalyse og mestrer en bred pallette af kvalitative metoder til at afdække bl.a. evalueringer, koncept- kommunikation- og brugertests, brandundersøgelser, adfærd og holdninger. Solid erfaring indenfor FMCG, børn og unge, medical og b-t-b.  Hun har en holistisk tilgang til problemstillinger og løsninger samt bred erfaring indenfor projektledelse af større nationale og internationale undersøgelser.

+45 21 61 09 84

jesper.mortensen@aimcreate.dk

+45 51 23 17 43

kristian.noergaard@aimcreate.dk

+45 21 26 79 67

trine.wonsild@aimcreate.dk

+45 26 17 16 65

mia.roepstorff@aimcreate.dk

Tue Clausen

Tue Clausen

Qualitative researcher & moderator

Tue har over 7 års erfaring med kvalitativ markedsanalyse inden for både FMCG og B2B.

Han er uddannet etnolog og har stor erfaring med etnografisk feltarbejde og shopperanalyse – herunder dybdeinterviews og observationsstudier – og derudover bl.a. moderation af fokusgrupper.

Christian Kierstein (1)

Christian Sander Kierstein
Research assistant

Christian læser HA (kom.)- erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation på Copenhagen Business School på 6. semester, hvorigennem han opnår en bred viden om kommunikation og metode generelt. Derudover har Christian en del erfaring fra forbrugerorienteret kommunikation, håndtering og PR.

Lotte_larsen

Lotte Larsen
Senior research executive

Lotte har over 10 års erfaring med markedsanalyse med fuld fokus på alle faser af de kvantitative analyser – fra de indledende tanker hos kunden til den afsluttende præsentation og implementering. Lotte er uddannet cand.scient i geografi og vægter tværfaglig og løsningsorienteret tilgang til kundernes udfordringer særlig højt.

+45 27 26 67 20

tue.clausen@aimcreate.dk

+45 42 94 47 45

christian.kierstein@aimcreate.dk

+45 61 34 62 13

lotte.larsen@aimcreate.dk