Hvordan skaber vi resultater
Behovsafdækning
Den første fase i ethvert projekt hos AIM Create er en grundig afdækning af dine udfordringer og dermed målsætninger. Hvilke beslutninger skal træffes? Hvad ved du allerede? Hvordan vil du implementere resultaterne?
“AIM Create has been an important partner for us. They have shown strong engagement in understanding our needs and goals, and have helped us sharpening the scope and set-up of our research projects. This engagement in the pre-phase has paid off, and AIM Create has provided us with clear and actionable recommendations that we are now implementing in the market.”
– Simone Rizzo,
Marketing and Trade Marketing Director Nordics at Reckitt Benckiser
Dataindsamling og analyse
Det solide datagrundlag er i ethvert projekt udgangspunktet for vores anbefalinger, derfor er den klassiske talemåde; ”som du råber i skoven, får du svar” et grundelement i vores tilgang til analyse
”Vi har været meget tilfredse med vores samarbejde med AIM Create. De er erfarne og fleksible, og har en bred metodisk værktøjskasse, som de anvender kreativt til at løse den konkrete problemstilling, som vi står med. De leverer resultater i et klart og præcist format, som er enkelt og effektivt at arbejde videre med.”
– Kasper Andreasen,
Insight Manager for Royal Unibrew
Indsigt og implementering
Vores rapportering har ét formål: at bringe dig videre! Fokus hos AIM Create er rettet mod actions, og hvad der skal til for at bringe din virksomhed i mål
“Vi har været rigtig glade for vores samarbejde med AIM Create. Specielt vil jeg fremhæve deres sparring, engagement og evne til at udfordre os i hele processen – fra behovs-afdækningen, som er med til at sikre, at vi altid får det helt rigtige fokus i vores undersøgelser og frem til klare og nuancerede anbefalinger for projektets videre forløb.”
– Mariann Hansen,
Innovation manager hos Schulstad