Nyhedsbrev #111: Bør dagligvarebranchen fokusere på flere bæredygtighedskriterier?

Nyhedsbrev #110: Har dyrevelfærd nogen betydning?

Nyhedsbrev #109: Hvilke dagligvaremærker finder danskerne mest innovative?

Nyhedsbrev #108: Hvilke mærker er bedst til at drive trafik til butikken?

Nyhedsbrev #107: Brand Focus – Danmarks stærkeste dagligvaremærker

Nyhedsbrev #106: Kan apps erstatte tilbudsavisen?

Nyhedsbrev #105: Hvad tænker danskerne om deres privatøkonomi efter corona?

Nyhedsbrev #104: Corona er slut 1.februar – eller er den?

Nyhedsbrev #103: Hvor mange spiser frokost hjemme i hverdagene?

Nyhedsbrev #102: Hvad får danskerne til at vælge kødfri kost?

Nyhedsbrev #101: Hvordan går udviklingen med de kødfrie kostvaner?

Nyhedsbrev #100: Hvad får danskerne til at købe dagligvarer online?

Nyhedsbrev #99: Hvor vigtig er tilbudsavisen?

Nyhedsbrev #98: Hvor finder danskerne tilbud fra dagligvarehandlen digitalt?

Nyhedsbrev #97: Er villigheden til at støtte miljøindsatsen faldet under CoVid-19?

Nyhedsbrev #96: Hvor godt kender danskerne FN’s verdensmål?

Nyhedsbrev #95: Hvad opfatter forbrugerne som klimavenlig emballage?

Nyhedsbrev #94: Consumer Journey – Hvordan skabes der loyalitet?

Nyhedsbrev #93: Hvordan har Covid19 påvirket dagligvarehandlen online?

Nyhedsbrev #92: Tillykke til årets lancering, hvad siger forbrugerne?

Nyhedsbrev #91: Hvilke mærker skaber mest trafik i dagligvarehandlen?

Nyhedsbrev #90: Hvornår forventer danskerne at Covid19 er overstået?

Nyhedsbrev #89: Hvad kommer danskerne til at savne efter Covid19?

Nyhedsbrev #88: Hvilke mærker er de stærkeste i dansk dagligvarehandel 2021?

Nyhedsbrev #87: Hvad savner danskerne mest at kunne gøre igen – efter Covid19?

Nyhedsbrev #86: Hvor mange danskere spiser deres frokost hjemme?

Nyhedsbrev #85: Succesfulde lanceringer kræver, at man udfordrer shopperens ‘autopilot’

Nyhedsbrev #84: Har de bløde værdier fået større betydning i dansk dagligvarehandel?

Nyhedsbrev #83: Har plastemballage betydning for shoppernes valg?

Nyhedsbrev #82: Har din virksomhed fokus på ægte innovation?

Nyhedsbrev #81: Er dansk produceret blevet vigtigere under Covid19?

Nyhedsbrev #80: Vil onlinehandlen indenfor dagligvarer fortsætte med at vækste?

Nyhedsbrev #79: Hvordan har Covid19 påvirket dagligvarehandlen online?

Nyhedsbrev #78: COVID19: Er forbrugerne blevet mere eller mindre optimistiske?

Nyhedsbrev #77: Hvordan har corona-krisen påvirket forbrugeradfærden ift. at handle online?

Nyhedsbrev #76: Hvilke lande har håndteret Corona-krisen bedst?

Nyhedsbrev #75: Hvilken type kød undgår danskerne?

Nyhedsbrev #74: Spiser danskerne mere kødfri?

Nyhedsbrev #73: Er sundhed mere end cigaretter og grønt?

Nyhedsbrev #72: Hvilke mærker er mest nyskabende i dagligvarehandlen?

Nyhedsbrev #71: Hvilke mærker er stærkest i dansk dagligvarehandel 2020?

Nyhedsbrev #70: Opdatering fra AIM Create set i lyset af Corona virus?

Nyhedsbrev #69: Hvor godt er danskernes kendskab til returemballage?

Nyhedsbrev #68: Hvordan er udviklingen indenfor laktosefri produkter?

Nyhedsbrev #67: Hvad mener danskerne om et forbud mod tilbudsaviser?

Nyhedsbrev #66: Benytter færre danskere tilbudsavisen?

Nyhedsbrev #65: AIM Create ønsker dig en glædelig jul

Nyhedsbrev #64: I hvilke kategorier er det sværest at flytte kunderne?

Nyhedsbrev #63: Hvordan har danskerne ændret deres adfærd ift. at blive mere klimavenlige?

Nyhedsbrev #62: Har danskerne ændret adfærd ift. at blive mere klimavenlige?

Nyhedsbrev #61: Hvad foretrækker danskerne at købe ved grænsen?

Nyhedsbrev #60: Danskerne elsker at handle ved grænsen

Nyhedsbrev #59: Hvornår savner shopperne inspiration i butikken?

Nyhedsbrev #58: Hvilke virksomheder har mest fokus på FN’s verdensmål?

Nyhedsbrev #57: Hvor ofte køber danskerne færdigretter?

Nyhedsbrev #56: Hvad forbinder danskerne med bæredygtighed?

Nyhedsbrev #55: Spiser danskerne mere kødfrit? Og hvad med de unge?

Nyhedsbrev #54: Hvor planlagt er danskernes aftensmad?

Nyhedsbrev #53: Hvilke mærker er mest nyskabende i dagligvarehandlen?

Nyhedsbrev #52: Hvor meget fylder FN’s verdensmål for danskerne?

Nyhedsbrev #51: Handler flere danskere dagligvarer online?

Nyhedsbrev #50: Hvilke mærker er stærkest i dansk dagligvarehandel 2019?

Nyhedsbrev #49: Kan private labels skabe loyalitet?

Nyhedsbrev #48: Hvor spiste danskerne deres frokost igår?

Nyhedsbrev #47: Hvor meget fylder plastspild for den danske forbruger??.

Nyhedsbrev #46: Hvilke mærker er stærkest i dansk dagligvarehandel i 2018?.

Nyhedsbrev #45: Vidste du det? Danskerne vælger kødfrit fordi..

Nyhedsbrev #44: Hvor åbne er forbrugerne overfor at prøve nye fødevarer?

Nyhedsbrev #43: Færre danskere vælger laktosefri

Nyhedsbrev #42: Brand Focus 2018

Nyhedsbrev #41: Færre danskere køber laktosefri
Nyhedsbrev #40: Hvem er de mest sympatiske virksomheder?
Nyhedsbrev #39: Husk butikken, når du laver produkttest!
Nyhedsbrev #38: Hvad foretrækker danskerne at købe ved grænsen?
Nyhedsbrev #37: Danskerne elsker at handle ved grænsen
Nyhedsbrev #36: Danskerne er blevet mere opmærksomme på at stresse af!
Nyhedsbrev #35: Hvordan sikrer du dit mærke på hylden også efter år 1?”
Nyhedsbrev #34: Svenskerne elsker dansk øl!
Nyhedsbrev #33: Derfor bliver dit mærke ikke valgt på hylden
Nyhedsbrev #32: Hvilke mærker er bedst til at flytte kunder?
Nyhedsbrev #31: Tilbudsavisen er ikke død!
Nyhedsbrev #30: Hvad er den primære årsag til at fravælge kød?
Nyhedsbrev #29: Er FMCG-mærker mere innnovative end Private Label?
Nyhedsbrev #27: Lær om vækstmuligheder for dagligvarehandlen i 2017
Nyhedsbrev #26: AIM Creates julekonkurrence – Hvor findes de største vækstmuligheder for dagligvarehandlen i 2017?
Nyhedsbrev #25: hvor mange danskere går efter det billigste produkt?
Nyhedsbrev #24: Svenskerne går mest op i at lave mad fra bunden
Nyhedsbrev #23: Mænd, der får børn, mister indflydelse og interesse for dagligvarer
Nyhedsbrev #22: Danskernes opfattelse af private labels
Nyhedsbrev #21: Danskernes holdninger til friske færdigretter
Nyhedsbrev #20: Hvad afholder danskerne fra at handle dagligvarer online?
Nyhedsbrev #19: Det vil børne have med på madpakke, hvis de selv kan vælge
Nyhedsbrev #18: Brugerdrevet innovations-app skabt i samarbejde med AIM Create nr.1 i App store
Nyhedsbrev #17: Drivere ved online dagligvarehandel
Nyhedsbrev #16: Danskernes foretrukne alternativer til hjemmelavet aftensmad
Nyhedsbrev #15: Analyse af den danske skolemadpakke
Nyhedsbrev #14: Forbrug af sociale medier
Nyhedsbrev #13: Fokus på “fri for”-markedet
Nyhedsbrev #12: Danskernes holdning til handel med dagligvarer på nettet
Nyhedsbrev #11: Fokus på den danske påskefrokost
Nyhedsbrev #10: I hvilke kategorier vælger danskerne det billigste mærke
Nyhedsbrev #9: Den gode, den onde og den grusomme shopper
Nyhedsbrev #8: 2016-udfordringer: kategorivækst og digitalisering
Nyhedsbrev #7: Mærkningsordningers betydning
Nyhedsbrev #6: Hvor betyder dansk produceret mest?
Nyhedsbrev #5: Hvor planlagt er din kategori?
Nyhedsbrev #4: Svenske shoppere er mere åbne over for nye produkter
Nyhedsbrev #3: Mærkevaren udfordres af private label
Nyhedsbrev #2: Mærkevaren kan drive kvalitetsopfattelsen i kategorien
Nyhedsbrev #1: Danskerne savner inspiration i indkøbssituationen