Hvordan skaber vi resultater?

Behovsafdækning

En af vores styrker er at skabe det optimale afsæt for de undersøgelser, vi gennemfører. Vores erfaring er, at det er særdeles værdifuldt at diskutere og udfordre forventinger til undersøgelsen og afdække de vigtigste fokusområder/hypoteser.

Den første fase i ethvert projekt hos AIM Create er en grundig afdækning af dine udfordringer og dermed målsætninger.

Hvilke beslutninger skal træffes? Hvad ved du allerede? Hvordan vil du implementere resultaterne?

“AIM Create has been an important partner for us. They have shown strong engagement in understanding our needs and goals, and have helped us sharpening the scope and set-up of our research projects. This engagement in the pre-phase has paid off, and AIM Create has provided us with clear and actionable recommendations that we are now implementing in the market.”

 

– Simone Rizzo, Marketing and Trade Marketing Director Nordics at Reckitt Benckiser

Dataindsamling og analyse

Det solide datagrundlag er i ethvert projekt udgangspunktet for vores anbefalinger, derfor er den klassiske talemåde; ”som du råber i skoven, får du svar” et grundelement i vores tilgang til analyse. Det er således vores fundament altid at have et solidt datagrundlag. Samtidig har vi seniorkræfter på ALLE vores projekter – for at skabe den største refleksion og fremdrift.

”Vi har været meget tilfredse med vores samarbejde med AIM Create. 

De er erfarne og fleksible, og har en bred metodisk værktøjskasse, som de anvender kreativt til at løse den konkrete problemstilling, som vi står med. De leverer resultater i et klart og præcist format, som er enkelt og effektivt at arbejde videre med.”

 

– Kasper Andreasen, Insight Manager for Royal Unibrew

Indsigt og implementering

Et område, hvor vi ydmygt mener vi adskiller os fra øvrige analyseinstitutter, er vores evne til at få data til at leve! Og vi er stolte af, at mange af vores kunder er enige i den opfattelse.

Vores rapportering har ét formål: at bringe dig videre! Vi har fokus på at gøre det abstrakte så konkret som muligt – eller populært sagt går vi fra ”know-how til show-how!”. I forbindelse med en analyse vil vi altid anbefale en implementeringsworkshop med facilitering sammen med relevante medarbejdere og interessenter.

“Vi har været rigtig glade for vores samarbejde med AIM Create.
Specielt vil jeg fremhæve deres sparring, engagement og evne til at udfordre os i hele processen – fra behovs-afdækningen, som er med til at sikre, at vi altid får det helt rigtige fokus i vores undersøgelser og frem til klare og nuancerede anbefalinger for projektets videre forløb.”

 

– Mariann Hansen, Innovationschef for Orkla Foods