AIM Create nyhedsbrev

Viden – indsigter – inspiration

 

Nyhedsbrev #83: Har plastemballage betydning for shoppernes valg?

 

 

 

Nyhedsbrev #82: Har din virksomhed fokus på ægte innovation?

 

 

Nyhedsbrev #81: Er dansk produceret blevet vigtigere under Covid19?

 

 

 

Nyhedsbrev #80: Vil onlinehandlen indenfor dagligvarer fortsætte med at vækste?

 

 

 

Nyhedsbrev #79: Hvordan har Covid19 påvirket dagligvarehandlen online?

 

 

 

 

 

Nyhedsbrev #78: COVID19: Er forbrugerne blevet mere eller mindre optimistiske?

 

 

 

 

 

Nyhedsbrev #77: Hvordan har corona-krisen påvirket forbrugeradfærden ift. at handle online?

 

 

 

 

Nyhedsbrev #76: Hvilke lande har håndteret Corona-krisen bedst?

 

 

 

Nyhedsbrev #75: Hvilken type kød undgår danskerne?

 

 

 

Nyhedsbrev #74: Spiser danskerne mere kødfri?

 

 

 

Nyhedsbrev #73: Er sundhed mere end cigaretter og grønt?

 

 

Nyhedsbrev #72: Hvilke mærker er mest nyskabende i dagligvarehandlen?

 

 

 

Nyhedsbrev #71: Hvilke mærker er stærkest i dansk dagligvarehandel 2020?

 

 

 

Nyhedsbrev #70: Opdatering fra AIM Create set i lyset af Corona virus?

 

 

 

Nyhedsbrev #69: Hvor godt er danskernes kendskab til returemballage?

 

 

 

Nyhedsbrev #68: Hvordan er udviklingen indenfor laktosefri produkter?

 

 

 

Nyhedsbrev #67: Hvad mener danskerne om et forbud mod tilbudsaviser?

 

 

 

Nyhedsbrev #66: Benytter færre danskere tilbudsavisen?

 

 

Nyhedsbrev #65: AIM Create ønsker dig en glædelig jul

 

 

 

Nyhedsbrev #64: I hvilke kategorier er det sværest at flytte kunderne?

 

 

 

Nyhedsbrev #63: Hvordan har danskerne ændret deres adfærd ift. at blive mere klimavenlige?

 

 

 

Nyhedsbrev #62: Har danskerne ændret adfærd ift. at blive mere klimavenlige?

 

 

 

Nyhedsbrev #61: Hvad foretrækker danskerne at købe ved grænsen?

 

 

Nyhedsbrev #60: Danskerne elsker at handle ved grænsen

 

 

Nyhedsbrev #59: Hvornår savner shopperne inspiration i butikken?

 

 

 

Nyhedsbrev #58: Hvilke virksomheder har mest fokus på FN’s verdensmål?

 

Nyhedsbrev #57: Hvor ofte køber danskerne færdigretter?

 

Nyhedsbrev #56: Hvad forbinder danskerne med bæredygtighed?

 

Nyhedsbrev #55: Spiser danskerne mere kødfrit? Og hvad med de unge?

 

Nyhedsbrev #54: Hvor planlagt er danskernes aftensmad?

 

Nyhedsbrev #53: Hvilke mærker er mest nyskabende i dagligvarehandlen?

 

Nyhedsbrev #52: Hvor meget fylder FN’s verdensmål for danskerne?

 

Nyhedsbrev #51: Handler flere danskere dagligvarer online?

 

Nyhedsbrev #50: Hvilke mærker er stærkest i dansk dagligvarehandel 2019?

 

Nyhedsbrev #49: Kan private labels skabe loyalitet?

Nyhedsbrev #48: Hvor spiste danskerne deres frokost igår?

Nyhedsbrev #47: Hvor meget fylder plastspild for den danske forbruger??.

Nyhedsbrev #46: Hvilke mærker er stærkest i dansk dagligvarehandel i 2018?.

Nyhedsbrev #45: Vidste du det? Danskerne vælger kødfrit fordi..

Nyhedsbrev #44: Hvor åbne er forbrugerne overfor at prøve nye fødevarer?

Nyhedsbrev #43: Færre danskere vælger laktosefri

Nyhedsbrev #42: Brand Focus 2018

Nyhedsbrev #41: Færre danskere køber laktosefri

Nyhedsbrev #40: Hvem er de mest sympatiske virksomheder?

Nyhedsbrev #39: Husk butikken, når du laver produkttest!

Nyhedsbrev #38: Hvad foretrækker danskerne at købe ved grænsen?

Nyhedsbrev #37: Danskerne elsker at handle ved grænsen

Nyhedsbrev #36: Danskerne er blevet mere opmærksomme på at stresse af!

Nyhedsbrev #35: Hvordan sikrer du dit mærke på hylden også efter år 1?”

Nyhedsbrev #34: Svenskerne elsker dansk øl!

Nyhedsbrev #33: Derfor bliver dit mærke ikke valgt på hylden

Nyhedsbrev #32: Hvilke mærker er bedst til at flytte kunder?

Nyhedsbrev #31: Tilbudsavisen er ikke død!

Nyhedsbrev #30: Hvad er den primære årsag til at fravælge kød?

Nyhedsbrev #29: Er FMCG-mærker mere innnovative end Private Label?

Nyhedsbrev #27: Lær om vækstmuligheder for dagligvarehandlen i 2017

Nyhedsbrev #26: AIM Creates julekonkurrence – Hvor findes de største vækstmuligheder for dagligvarehandlen i 2017?

Nyhedsbrev #25: hvor mange danskere går efter det billigste produkt?

 

Nyhedsbrev #24: Svenskerne går mest op i at lave mad fra bunden

optimized-30a5fd47-ef1b-4f31-a9b5-668e01031ad0

Nyhedsbrev #23: Mænd, der får børn, mister indflydelse og interesse for dagligvarer

optimized-6d62418e-99c6-4f6d-ab38-9e4d0685abae

Nyhedsbrev #22: Danskernes opfattelse af private labels

26556875-2187-4632-a9e6-cd2edb153978

Nyhedsbrev #21: Danskernes holdninger til friske færdigretter

Nyhedsbrev #20: Hvad afholder danskerne fra at handle dagligvarer online?

Nyhedsbrev #19: Det vil børne have med på madpakke, hvis de selv kan vælge

Nyhedsbrev #18: Brugerdrevet innovations-app skabt i samarbejde med AIM Create nr.1 i App store

Nyhedsbrev #17: Drivere ved online dagligvarehandel

Nyhedsbrev #16: Danskernes foretrukne alternativer til hjemmelavet aftensmad

Nyhedsbrev #15: Analyse af den danske skolemadpakke

Nyhedsbrev #14: Forbrug af sociale medier

Nyhedsbrev #13: Fokus på “fri for”-markedet

Nyhedsbrev #12: Danskernes holdning til handel med dagligvarer på nettet

Nyhedsbrev #11: Fokus på den danske påskefrokost

Nyhedsbrev #10: I hvilke kategorier vælger danskerne det billigste mærke

Nyhedsbrev #9: Den gode, den onde og den grusomme shopper

Nyhedsbrev #8: 2016-udfordringer: kategorivækst og digitalisering

Nyhedsbrev #7: Mærkningsordningers betydning

Nyhedsbrev #6: Hvor betyder dansk produceret mest?

Julenyhedsbrevet

Nyhedsbrev #5: Hvor planlagt er din kategori?

Planlægningsgrad

Nyhedsbrev #4: Svenske shoppere er mere åbne over for nye produkter

Nyhedsbrev #3: Mærkevaren udfordres af private label

Nyhedsbrev #2: Mærkevaren kan drive kvalitetsopfattelsen i kategorien

Nyhedsbrev #1: Danskerne savner inspiration i indkøbssituationen

Danskerne savner inspiration i indkøbssituationen

Velkommen til AIM Creates nyhedsbrev. Ca. hver anden uge tilbyder vi gratis viden, indsigt og inspiration gennem nogle af vores egne undersøgelser, der skal tjene som indspark til forståelse af forbrugerne samt inspirere til udvikling af jeres brands.

Tilmeld dig i nedenstående felt for fremadrettet at få adgang til denne viden fra AIM Create.