
AIM Create nyhedsbrev
Nyhedsbrev #92: Tillykke til årets lancering, hvad siger forbrugerne?
Nyhedsbrev #40: Hvem er de mest sympatiske virksomheder?
Nyhedsbrev #39: Husk butikken, når du laver produkttest!
Nyhedsbrev #38: Hvad foretrækker danskerne at købe ved grænsen?
Nyhedsbrev #37: Danskerne elsker at handle ved grænsen
Nyhedsbrev #36: Danskerne er blevet mere opmærksomme på at stresse af!
Nyhedsbrev #35: Hvordan sikrer du dit mærke på hylden også efter år 1?”
Nyhedsbrev #34: Svenskerne elsker dansk øl!
Nyhedsbrev #33: Derfor bliver dit mærke ikke valgt på hylden
Nyhedsbrev #32: Hvilke mærker er bedst til at flytte kunder?
Nyhedsbrev #31: Tilbudsavisen er ikke død!
Nyhedsbrev #30: Hvad er den primære årsag til at fravælge kød?
Nyhedsbrev #29: Er FMCG-mærker mere innnovative end Private Label?
Nyhedsbrev #27: Lær om vækstmuligheder for dagligvarehandlen i 2017
Nyhedsbrev #26: AIM Creates julekonkurrence – Hvor findes de største vækstmuligheder for dagligvarehandlen i 2017?
Nyhedsbrev #25: hvor mange danskere går efter det billigste produkt?
Nyhedsbrev #24: Svenskerne går mest op i at lave mad fra bunden
Nyhedsbrev #23: Mænd, der får børn, mister indflydelse og interesse for dagligvarer
Nyhedsbrev #22: Danskernes opfattelse af private labels
Nyhedsbrev #21: Danskernes holdninger til friske færdigretter
Nyhedsbrev #20: Hvad afholder danskerne fra at handle dagligvarer online?
Nyhedsbrev #19: Det vil børne have med på madpakke, hvis de selv kan vælge
Nyhedsbrev #18: Brugerdrevet innovations-app skabt i samarbejde med AIM Create nr.1 i App store
Nyhedsbrev #17: Drivere ved online dagligvarehandel
Nyhedsbrev #16: Danskernes foretrukne alternativer til hjemmelavet aftensmad
Nyhedsbrev #15: Analyse af den danske skolemadpakke
Nyhedsbrev #14: Forbrug af sociale medier
Nyhedsbrev #13: Fokus på “fri for”-markedet
Nyhedsbrev #12: Danskernes holdning til handel med dagligvarer på nettet
Nyhedsbrev #11: Fokus på den danske påskefrokost
Nyhedsbrev #10: I hvilke kategorier vælger danskerne det billigste mærke
Nyhedsbrev #9: Den gode, den onde og den grusomme shopper
Nyhedsbrev #8: 2016-udfordringer: kategorivækst og digitalisering
Nyhedsbrev #7: Mærkningsordningers betydning
Nyhedsbrev #6: Hvor betyder dansk produceret mest?
Nyhedsbrev #5: Hvor planlagt er din kategori?
Nyhedsbrev #4: Svenske shoppere er mere åbne over for nye produkter
Nyhedsbrev #3: Mærkevaren udfordres af private label
Nyhedsbrev #2: Mærkevaren kan drive kvalitetsopfattelsen i kategorien
Nyhedsbrev #1: Danskerne savner inspiration i indkøbssituationen
Velkommen til AIM Creates nyhedsbrev. Ca. hver anden uge tilbyder vi gratis viden, indsigt og inspiration gennem nogle af vores egne undersøgelser, der skal tjene som indspark til forståelse af forbrugerne samt inspirere til udvikling af jeres brands.
Tilmeld dig i nedenstående felt for fremadrettet at få adgang til denne viden fra AIM Create.
Alle felter med * skal udfyldes.